Friss árfolyamok >>

Adatbiztonság a szervermentes irodákban

2018. november 19. 10:50:00
A vállalatok értékes információi széles körben korlátlanul hozzáférhetők a rugalmas munkavégzés során. Az előírásoknak is megfelelve mit tehetünk a biztonságukért?

Ajánlatunk

Ajánlatunk

3

3

Ajánlatunk

0

0

Ajánlatunk

0

0

Ajánlatunk

0

0

Ajánlatunk

n

n

Ajánlatunk

I

I

Ajánlatunk

N

N

Ajánlatunk

g

g

Ajánlatunk

Ajánlatunk

Ajánlatunk

<

<

Ajánlatunk

Ajánlatunk

2

2

Ajánlatunk

h

h

Ajánlatunk

V

V

Ajánlatunk

Rugalmasság

Egy felhőalapú vállalati alkalmazás képes optimalizálni az üzleti folyamatokat és elérhetővé válnak az olyan modern technológiák is, mint pl. a Scan-to-Cloud. Az ICT-feladatok (és kockázat) kiszervezésével pedig a fontosabb tevékenységekre koncentrálhatunk.

Könnyedén optimalizálhatjuk információkezelési munkafolyamatainkat a jó minőségű, szerver nélküli képalkotási eljárásokkal, melyek kezelhetik digitális és fizikai formában megjelenő dokumentumainkat, azok teljes életciklusában. A teljesen integrált megoldások lehetővé teszik, hogy megtaláljuk a biztonsági irányelvekhez leginkább illeszkedő alkalmazást és ugyanakkor biztosítani tudjuk a dokumentumkezelés védelmét is a teljes életciklus alatt - egészen a billentyűzettől a nyomtató tálcáig - sőt, még azon túl is, így nem szükséges papíralapú, manuális folyamatokra hagyatkoznunk. Ráadásul az iparági szabványok, például a PCL és a PostScript támogatása lehetővé teszik az IT-rendszereivel való közvetlen integrációt.

Biztonság

Bizalmas információink védelme minden irodai eszközre és berendezésre ki kell terjedjen, mivel egy egyszerű fénymásolás is hozzáférhetővé tehet bizalmas dokumentumokat. Az érzékeny információk illetéktelen továbbadásának megelőzése érdekében a készülékek különböző funkciói letilthatók az egyes felhasználók számára. Ha a beszkennelt, eredeti példányok a készülékben maradnak, arra vizuális és hangos Original Reminder-riasztás figyelmeztet.

Hozzáférhetőség

A mobil munkavégzés elterjedését azzal támogathatjuk, hogy lehetővé tesszük a munkavállalóink számára, hogy bárhol, bármikor és bármilyen módon biztonságosan hozzáférjenek a dokumentumaikhoz, kezelhessék és feldolgozhassák azokat, így nincs szükség az íróasztalnál, az irodai számítógépen való munkavégzésre.

Integrált megoldás minden vállalkozás számára

A Canon, nyomtatási irányelvek alkalmazásával integrált megoldást nyújt, hogy különböző beállítások segítségével lehetővé tegye eszközeink használatának felügyeletét. A nemrég  bejelentett új Canon imageRUNNER ADVANCE 525/615/715 II multifunkcionális irodagép sorozat minden tagja integrálható más rögzítési és dokumentumkezelési megoldásokkal is, például uniFLOW-val (nyomtatás menedzsment szoftver), a Therefore-ral (dokumentumkezelő szoftver), stb. – ami azt jelenti, hogy az eszközöket könnyen testre szabhatjuk dokumentumkezelési folyamatainak megfelelően. Minden modellben integrálásra került és az alapfelszereltség része a uniFLOW Online Express – egy fejlett felhőalapú dokumentumrögzítési és dokumentumkezelési megoldás. Ezen felül az egységesített firmware-platform folyamatosan biztosítja a legújabb funkciók elérhetőségét.

A Canon figyeli és azonosítja a megrendelők új funkciókra vonatkozó igényeit és az esetlegesen felbukkanó sérülékenységeket, hogy az érintett vállalatok flottájának valamennyi berendezését naprakész technológiákkal frissítse.

Fenntarthatóság

Napjainkban egyre fontosabb ökológiai lábnyomunk csökkentése és az egyre inkább ökotudatos társadalom elvárásaira való reakció, ezért a Canon a Life Cycle Assessment (LCA) rendszerével termékei életciklusának minden fázisában csökkentette szén-dioxid-kibocsátását. A kontrollált nyomtatási folyamataival kiküszöböli a felesleges papír- és festék használatot.

További információ: canon.hu/business-printers-and-faxes/

Legfrissebb


Friss árfolyamok >>

Powered by SaxoBank

Hírlevél feliratkozás